20140410

Hej.
 
Längesedan man var in här. Har som ni märker raderat alla gamla inlägg pga kände att jag ville starta en ny blogg. Bort med det gamla och in med det nya. Så vad har jag för mig då? Inget faktiskt. Sitter hemma i min säng. Lyssnar på musik. Ni som söker modeblogg kan jag ju definitivt säga att det kommer inte finnas ett spår av det här. Kommer bli lite Hemma hos mig stuk på bloggen. Kommer bli mycket inredning, mat, bak, pyssel och annat kul. Musik och träning kommer det nog komma in någon gång ibland också. Aja, tänker bara slänga in ett kort litet hej och hej då. Nu ska jag gå och koka mig en kopp kaffe och få i mig lite frukost innan det är dags att fixa frillan och sminka sig lite. Ska nämligen göra en massa ärenden (läs: lämna ut CV) Sedan får vi se vad som händer. Ska nog försöka få ut mig mamma på en promenad runt höglandsjön så vi får lite motion och nog besöka loppisar/second hand. Håller på att göra inrednings moodboards till stugan på hur vi vill måla om och inreda i köket, trappen och skolsalen. Kan visa hur slutresultatet blir sedan. Som sagt skulle ju gå och fixa kaffe.
Godmorgon på er och ha en bra dag!
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback