20140411

God morgon!

Sitter ute på balkongen i solen och dricker kaffe medans jag lyssnar på Jens Hult - Precis som du vill. Ljuva livet. Gjorde förresten världens godaste frukostpannkakor imorse. Provade att göra bananpannkakorna som alla tjatar om är så himla goda. Är definitivt en favorit, men finns inget som slår havregrynsgröt med drottningsylt. Där har ni morgongodis.
Är förresten så himla glad att mamma bad dom inglasa balkongen så man kan sitta ute året om. Blir som ett extra litet rum. Så vad händer idag? Jag vet faktiskt inte. Funderar på att hoppa in i duschen och lämna lite CVn eftersom jag inte gjorde det igår. Skulle även behöva besöka en kiropraktiker för min rygg. Är så himla less på den. Igår när mamma skulle massera mig eftersom jag har haft så himla ont fick vi lov att avbryta pga det kändes som ryggen skulle sprängas. Får hoppas på att det blir bättre.. Nu måste jag fixa iordning här hemma så jag kommer ut någon gång.

Ha en bra dag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback