20140413

Jahapp, vad har jag att säga om denna helg då? I fredags så blev det fest här hemma. Både jag och Linn hade förfest här hemma. Haha, Åkte sedan på Olles med mina fina pinglor. Var nykter och chaufför. Alltså hade fasen så himla roligt på krogen (på dansgolvet) även fast det var typ ingen där. Allt blir ju dock vad man gör det till. Dansade som en riktig idiot iallafall. Sen efter krogen och lite MAXmat såklart så följde Elin med mig hem på filmmys fast ja.. Blev ju inte så mycket filmtittande om man ska vara ärlig. Hon slockande efter 5min medans jag låg och pillra på mobilen. På lördagen så hade vi iallafall bestämt att vi skulle festa för att fira min kusin/bästis som fyllde 22år i tisdags. Så blev en riktigt kul kväll hemma hos Elin innan vi drog ut på Olles igen. Mycket mer folk, men inte lika roligt dock. Tyvärr, men blir så ibland. Idag då? Jorå, spelat match och flyttat grejer från ett lager till ett annat med fotbollen. Hoppas på en redig slant för vårt hårda slit. 
Nä, man ska väl gå och lägga sig så man kommer upp tidigt imorgon. 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback