20140425

Alltså bor nog en liten baktant i mig. Har bakat varannan dag nu i ca 2 veckor. Sjukt hur gott det är med hembakat fika. Inte för att skryta, men älskar verkligen snoddasen och sockerkakan jag bakar. Dom är to die for faktiskt. Tråkiga är nu att jag inte kan njuta av kakor och bakelser varje dag längre. Blir nämligen 2 månader med lite hårdare diet så jag får se resultat på träningen min jag gör här hemma. Har börjar gått på promenader och även gjort upp ett "work-out" pass som jag ska göra. Tisdag, torsdag och söndag. Tycker det är skönt att jobba med kroppen även fast jag har fotboll 3ggr i veckan också (det blir ju mest spring och spel då, inte så mycket fys). Man får jobba lite med musklerna.
Jag har nu även fått upp en korktavla som jag kan nåla fast saker på och då passade det ju perfekt att nåla upp mitt projekt som jag har börjat på nu förresten. Eftersom jag är arbetslös så har jag ju väldigt mycket tid över mellan jobbsökandet och fotbollen. Så då tänkte jag att jag ska lära mig gå ner i spagat/split fram tills jag fyller år. Så på 22årsdagen ska jag tamedfanimig kunna gå ner i spagat. Så blir hårdträning nu i lite mer än 2månader. Kunde ju gå ner i split och allt det där när jag var liten och gick i artisktisk gymnastik, men det försvann ju när man var tvungen att sluta och inte fortsatte träna. Nu är det ju mest hjula, stå på händer och gå ner i brygga (när ryggen tillåter) som man kan. Ångrar mig nu lite i efterhand att jag inte fortsatte och tränade på det hemma. Lätt att vara efterklok. Ångrar också att jag slutade ta gitarrlektioner, men är man ung och dum så. Inte lätt att vara elva och veta vad fan man vill kunna och göra haha. Nej, jag ska väl ta och flytta mig från soffan till sängen. Måste få lite sömn innan man ska upp igen. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback