20140427

Jag är kär i dig. vill du veta när jag insåg det? Igår när vi låg i din säng och pratade. Så jävla underligt det där. Ja, att jag blev kär i just dig. Du gör mig galen, du är inte min typ, vi tjafsar, du gör mig irriterad och frustrerad, du ska alltid ha rätt, men du lyssnar när jag pratar, du får mig att le och må bra, du förstår mig bättre än de flesta, du är faktiskt som en bästa vän. Så jag vill inte höra att det kommer hända nån gång. Orkar inte vänta. Jag vill att det ska vara vi nu. Vara vi som att du är min och jag din. Att andra tjejer ger fan i dig och du ger fan i dom. För jag vill inte vara din jävla kompis utan vill kyssa din när fan jag vill. Så enkelt är det. Så kan du sluta vara så jävla trög så jag kan säga åt alla tjejer att get the fuck off för att du är min eller? Fan att du gjort mig så jävla löjligt kär. Usch och fuck you för det. Fuck you för att det enda jag vill just nu är är ligga med dig i sängen, pussa på dig och hålla om dig. Fuck you för att nu när jag ligger i sängen så ser jag din rygg framför mig när jag blundar och får fjärilar i magen. Fuck you för att du är så jävla bra. Största jävla fuck you:et är att du har fått mig att skriva såhär från början. Fan att du gjort mig så jävla kär. Seriöst, kom och kyss mig bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback